Moorlandowcy :)

Witajcie !

sobota, 22 sierpnia 2015

Dzisiejszy dzień :)

Witajcie ! Dzisiaj w mojej starstejbelowej grze wybrałam się do fp żeby kupić zwierzątko do torby przy koniu :)Potem szukałam chętnej osoby do zabawy w dk nikt się niestety nie zgłosił (napisałam to na pogadaj i globalnym)Potem zrobiłam wszystkie wyścigi jakie są w Moorland bo kiedy kończy sie StarRider gra jest nudna mogę to przyznać. Spotkałam Claudine najpierw byłyśmy na dyskotece w Fp a potem w jcp i bawiłyśmy się w chowanego ona wygrała :/ Kiedy skończyłam biegać po Moorland koniowi zachciało się jeść pić itd.Wieczorem spotkałam moją BFF ale była na innym koncie więc jej nie poznałam . Wieczorem pojachałam na wyścig do Moorland wywalili mnie bo wpadłam do wody :) Genialna ja ^-^ Potem spotkałam Nicole Zoe Ananbelle miałyśmy się bawić w dk ale niestety Najpierw Zoe powiedziała zw a potem Nicole :( Zostałam z Anabelle i ją wywaliło ale weszła Nicole :) pojechałyśmy na dyskotekę do fp ale musiała niestety wyjśc i na tym kończy się mój dzień na sso :)

Isabel :)

1 komentarz:

  1. Widzisz, jest różnica w pisaniu komentarzy! Ty piszesz nietreściwie. Cały tekst zachodzi na siebie i gdy czytało by się to na głos- tekst mieszałby się, a ty nie mogłabyś tego przeczytać naturalnie. Ja stawiam wszelkie przecinki, kropki, przez co moje posty można czytać z interpretacją.
    Proszę cię, nie kopiuj mojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń