Moorlandowcy :)

Witajcie !

niedziela, 15 listopada 2015

Hmm... Coś się zmieniło


Hejoszki! Tutaj znów ja... Ale... Bez żadnych zdjęć... :C Niestety mam mało miejsca na dysku, przez co nie mogę zbytnio grać w sso i muszę oczyszczać dysk... :(
Jednak, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi z zapowiedzią... Taak! To dud, które odkryłam około dwóch tygodni temu. A teraz... No ok, wczoraj... Nabiłam lvl 16! Yeah! Czeszmy się! (cieszmy XD).
Liczę, że zaraz się zaloguję do sso i będę mogła wykorzystać sr za 5 zł... Teraz niestety nie możemy kupić tego za 5 zł, gdyż są ceny dopiero od 7 zł... :C Niestety....
Jednak, pocieszyć nas może wieść o tym, że niedługo (już nawet w połowie listopada) pojawi się Epona, Fort Maria... Czyli część wschodnia Urodzajnych Hrabstw. Może nie będę już wam tu kopiować aktualizacji, a napiszę wam wszystko w skrócie:

Co dodali:
- zadanie z latawcem od Freji
- targ koni rozbudowuje się w Zachodnim Przylądku
- hmmm, to co zawsze, czyli ubrania w Jorvik City Plaza (które według różnych teorii, również mojej znajduje się w górach za Jodłowym Gajem)
- te ceny sr :CC
- nowe pakiety sc: pełny portfel, skarbonka, plecak, pełne wiadro, skrzynia skarbów.

Niestety nie wszystkie dodane rzeczy nie odpowiadają nam (innym graczom również). Ale cóż, sso musi się utrzymać!
Macie teraz widoki na nową cześć UH:

Podgląd na Nową Grań!


Tajemnicze Lustrzane Bagna...


Epona! Już wkrótce!


Mam nadzieję, że post wam się spodobał, mimo, że nie ma zdjęć D:...
ok, a więc ja już kończę i może uda mi się wejść na sso i nabić tą repkę u Kalltersów. Muszę mieć fiordy... Poza tym, w mojej rodzinie w sso pojawił się ktoś nowy.. To tajemnica, jednak możecie się spodziewać iż jest to Koń. Wy natomiast zgadujcie jaka rasa i maść... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz