Moorlandowcy :)

Witajcie !

czwartek, 19 listopada 2015

Moja początkowa postać :)

Moja postać przed metamorfozą :)

Przejdźmy do piątkowego rajdu. Ogólnie przepraszam za to, że zdjęcia daję dopiero teraz. Planowałam dodać post w sobotę, ale weekend miałam dość szalony ;)

Ok. Zaczęliśmy około godziny 18:00:



Początek rajdu- małe ognisko, w miejscu dość chyba nieznajomym, bo tuż przy bramie do zablokowanej części
Urodzajnych Hrabstw.

Znalazłam piękne miejsce, za stajnią Jorvik, gdy podjedziecie za stajnię, po  obróceniu kamery,
możecie zobaczyć wysepkę z jednym z magicznych kamieni Druidów, otoczonego muchomorkami.
Podobnie jak prastare drzewo na Zapomnianych Polach.

Tu jedna z uczennic Stajni Jorvik.


Koniec jazdy!! Byłam instruktorką już chyba 2 lub 3 raz w życiu... 
Zebranie klubowe, po dziesięciu minutach zakupów w Miasteczku Srebrnej Polany.

Na koniec mały #selfik :)




Rajd trwał około godziny. Dobrze się bawiłyśmy, a następne zdjęcia z piątkowego rajdu postaram się zamieścić już w sobotę :)

A powracając do fryza... Nie mogłam się zdecydować czy kupić:
-fryza
- andaluza
- morgana
- araba.

Zdjęcia koni, które chciałam kupić, lecz zdecydowałam się na fryza, zamieszczę może z postem o rajdzie.
Będą to akurat te maści, które chciałam kupić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz