Moorlandowcy :)

Witajcie !

wtorek, 17 listopada 2015

Rajd.


Cześka... Tu znów Isabelle
tak, Isabelle Friendooter ,
Tak, dość tych żartów, teraz na poważnie.
Heyy, to znów ja- Isabelle.
A dziś chcę się podzielić wrażeniami i zdjęciami (wreszcie!) ze wczorajszej zabawy w DK, a później w dziewczyny, które znalazły dzikie konie. A więc, bawiłyśmy się we trójkę- ja, Daisy i Zita. Nie są one w moim klubie, ale to nic. I tak świetnie się bawiłyśmy. Bardzo się zaprzyjaźniłyśmy- chodzi o przyjaźń internetową, nie realną... Chociaż w realu też trochę się polubiłyśmy. Ok, nie przynudzając... Zdjęcia:




No ok. Zauważyłam, że to nie są te zdjęcia. Myślałam, że zrobiłam je ze wczorajszego rajdu i zabawy, lecz się pomyliłam. Te zdjęcia są z Bernadette Swiftpie. Razem jeździłyśmy, szukałyśmy gwiazdek, później bawiłyśmy się w DK- a jeśli nie wiecie co to DK, to jest gra w Dzikie Konie- nie zawsze trzeba usuwać tamte pliki z folderów- można zdjąć czaprak, uzdę, siodło, ochraniacze i już...

Jestem także bardzo podekscytowana, bo wczoraj wygrałam Mistrzostwa Moorland- pierwsze miejsce! Teraz muszę jeszcze zdobyć brązową rozetę, aby mieć komplet, bo mam ją tą złotą i srebrną, którą zdobyłam wcześniej... 

A wy wygraliście jakieś mistrzostwa?

A i powiem wam, że niektórzy mają grę po angielsku, ja mam po polsku akurat, zmieniłam tak sobie. Dlatego nazw miejsc nie będę pisać po angielsku jak większość- tylko po polsku.

Ok, niedługo idę grać w sso, poszukam Daisy i Zity, spotkamy się gdzieś i zrobimy rajd.. Później będę musiała sama sobie radzić (chodzi o jutro i kolejne dni), skończy mi się sr (Star Rider), a ja nie będę mieć dostępu do odblokowanych miejsc...

Mam też pewien problem... Kupiłam sc dwa razy, najpierw za prawie 25 zł, później za 11.07...
Nie dali mi sc, pisze, że transakcja jest w toku. Miałam kupić pięknego, kolejnego AQH (Amierican Quarter Horse), tym razem kremowego, piękny, czarny sprzęt dla niego, a dla mnie- piękny zestaw na pokazy...

Jestem  zwiedziona.. :(

Ok, kończę i idę grać w sso :) 

Bye, bye!

1 komentarz:

  1. Na serio mam tego dość! Prowadzisz tego bloga, jest o "tobie"... Jednak nazwiska z gry napisać nie potrafisz... Piszesz "Isabelle Friendooter", a twoje nazwisko pisze się "Isabel Frienddotter". Jak zauważyłam? Na zdjęciu pod "Star Stable Online" na twoim blogu jest twoje zdjęcie, wystarczy kliknąć prawy przycisk myszy, po czym rozwija się menu, klikam otwórz grafikę w nowej karcie i mam zdjęcie... Byłaś w moim klubie... Jednak od dawna nic nie pisałaś, bo nie miałaś już ode mnie postów... Nałożyłam blokadę kopiowania... Wiem też, że kopiowałaś z innego bloga... Dowiem się z jakiego !

    OdpowiedzUsuń