Moorlandowcy :)

Witajcie !

poniedziałek, 16 listopada 2015

Zapowiedź...



Cześć. Tym razem post trochę dłuższy niż uprzednio C: Otóż mam dla Was zapowiedź z moim kontem... Dzisiaj dość dużo zdjęć XD to moja trochę inna osobista postać xDD.
Macie zdjęcia z DZW:

Taki tam most XD

Skok w Zachodnim Przylądku.

Część sklepów w Zachodnim Przylądku 

Kolejne sklepy xD

Most do Stajni Złotych Liści

Stajnia Złotych Liści

Parkur przy Stajni ZL


Śliczne Szwedy obok Stajni ZL

Prześliczny kucyk Jorvik! (Kupię go kiedyś. Teraz zbieram na Fiordaa!)

Tutaj drugi kucyś... C:


Dłuuuuuuuuuuuuuugi most do ZP ze Stajni ZL

Mała "panorama" ZP

Prom do Fortu Pinta z Zachodniego Przylądka

Witaj w Wiosce Zachodni Przylądek C:

To było dziwne :) Czerwony prom wpłynął w ten zielony XD

Dużo pomarańczy XD (Everybody say "Pomarańczaa" XD)

Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają C: Teraz zapowiedź:


Domyślcie się co się stało wczoraj dzień po tym, gdy odblokowałam DZW!!!

Zostawiam Was z tymi przemyśleniami :C

Pa, do zobaczenia C:

1 komentarz:

  1. Ty tak naprawdę?! NA serio myślisz, że kopiowanie czyiś zdjęć i posta to coś dobrego? Nie spotykam się z tym pierwszy raz na twoim blogu, widziała również inne posty kopiowane z mojego bloga. W grze jestem Leni Goldblanket. Podpisałaś się Isabel Frienddotter w innym poście. Znam cię! Kupiłam ci sr i sc. Byłaś świetną znaj w sso. Całe niestety. Mój blog ma prawa autorskie- tak jak każdy inny. Nie piszę tego, aby cię po prostu zdenerwować. Nie można kopiować czyiś zdjęć i innych rzeczy, które zostały wykonane przez inną osobę! Mój post został napisany 27 października 2015r. a twój natomiast- 16 listopada, czyli dwa dni temu (piszę to 18 listopada). Nie podawaj się za mnie, ja nadal pamiętam jak robiłam za cb zad i wbijałam ci repkę, lvl i zbierałam sj. Ty masz chyba dopiero lvl 8 czy coś koło tego. Nie byłaś nigdy w dud, dzw ani tym podobne. Ja natomiast mam już lvl 16 niedługo 17. Dlatego, niestety jest różnica. Dowodem tego jest mój blog: http://leni-star-stable.blogspot.com/
    P prostu to jest dziecinne. Na twoim blogu widzę mało twoich zdjęć, więcej widzę moich lub innych osób. Mogłabyś chociaż napisać link do mojego bloga, czy podpisać, że zdjęcia skopiowałaś ode mnie. Po prostu brak słów!!!

    OdpowiedzUsuń