Moorlandowcy :)

Witajcie !

niedziela, 13 marca 2016

Witajcie po dłuuuugiej przerwie !

Hej!

Witajcie ! Jak Wam minęły Święta oraz Sylwester? Ja jak zapewne zauważyliście odpoczęłam nieco od bloga oraz SSO, co dobrze mi zrobiło, ale teraz zabieram się do roboty! Mam dla Was także pewną ciekawą rzecz.

Kojarzycie Jorvikipedię? Jej banner jest u mnie na blogu po prawej stronie już od bardzo długiego czasu. Niestety, zawsze istniały tylko dwie wersje tej strony, szwedzka oraz angielska. Ja jednak wpadłam na genialny pomysł założenia Jorvikipedii w naszym ojczystym języku i... nie wyszło.

Kompletnie zapomniałam o projekcie, aż do teraz, kiedy to pojawili się dwaj wspaniali administratorzy chcący rozruszyć nieco Wikię. Tak oto powstała pierwsza polska baza informacji o uniwersum Jorvik, którą znajdziecie tutaj:

http://pl.jorvikipedia.wikia.com/wiki/

Jestem naprawdę podekscytowana, że rozwija się ona tak szybko! Mamy już ponad 150 stron, a ich liczba nieustannie rośnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz