Moorlandowcy :)

Witajcie !

wtorek, 24 listopada 2015

Nowinki ze świata Star Stable: nowa rasa koni, prowadzenie ich, sklep

Hej! :)
Czas na post dotyczący najnowszych zmian i nowinek, które zaistniały w świecie SSO ostatnim czasem! ^^ Są to 3 sprawy, które dziś poruszę! :)
Zacznijmy od...

Nowych rzeczy w internetowym sklepie Star Stable!
Teraz w sklepie Star Stable można nie tylko kupić LT i Star Coins... Można zakupić śliczne polo, poduszki lub zwykły podkoszulek!
Co Wy na to?! Kupujecie jakieś z tych cudeniek?! :D Moim zdaniem szkoda, że nie ma bluz. Mam nadzieję, że kiedyś będą. ;)




Prowadzenie koni
Jak wiemy, ta funkcja zostanie dodana do gry 16 grudnia, czyli całkiem niedługo! :D
Dokładnie tak sobie je wyobrażałam, jak jest przedstawione na obrazku poniżej. :) A Wy? Podoba Wam się ten sposób?



2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie :) podoba mi się ten post w szczególności, że skopiowałaś go ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, w końcu ktoś oprócz mnie zauważył, że ona kopiuje posty ;-; Ode mnie skopiowała ich kilka... I jeszcze chyba od kilku innych osób.

      Pozdrawiam,
      Leni Goldblanket ♥

      Usuń