Moorlandowcy :)

Witajcie !

wtorek, 1 grudnia 2015

Gwiazdki :)


Hejoszka. Temat: Gwiazki!
Zapewne większość z Was pragnie znaleźć wszystkie gwiazdy w SSO. I nie tylko wy :) Ja również. Znalazłam dotychczas około 60 gwiazdek, wszystkich teraz mamy ich 89 :c Jeszcze troszku!
Co do szukania gwiazdek- spróbuję stworzyć specjalną zakładkę dotyczącą gwiazdek :) Większość z nich postaram się opisać współrzędne a także zdjęcie (screen) dokładnego miejsca :D
W większości miast, stajni oraz lokacji nie trudno je znaleźć. Ja mam w większości z nich wszystkie gwiazdki. Muszę znaleźć tylko w Valedale, DUD, Jodłowym Gaju, a także w Eponie :c. Na szczęście natknęłam się podczas zadań na parę z nich, a czasem z małą pomocą Martine Lightnight znalazłyśmy kilka.
Dziękuję Martyno moya ty :*
XD

Nie będzie to w formie mapki, ponieważ wtedy i tak niełatwo to znaleźć :c
Ok, idę robić zadania świąteczne! Wstawię Wam zdjęcia gotowej choinki w Miasteczku Srebrnej Polany, gdy tylko zrobię wszystkie te zadnia :D
Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Dziewczyno, ty sobie chyba żartujesz! Naprawdę taką radość sprawia ci kopiowanie moich postów?! Proszę cię... To jest żałosne... Pisz swoje posty, nie kopiuj ich ode mnie...

    A teraz właśnie zauważyłam, że skopiowałaś zakładkę "Star Stable Online" z boku, również ode mnie... Oprócz zdjęcia... Proszę cię, ogarnij się z tym kopiowaniem, bo napisałam o tym już dawno do supportu sso co mam z tym zrobić, więc raczej się z tego nie wywiniesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha... To świetnie, że zrobiłaś to z moją pomocą. Lecz zacznijmy od tego, iż ja nawet cb nie znam, co już świadczy o tym, że żywcem zdarłaś ten, jak i inne posty z bloga Leni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję za obronę! ♥

      /Leni Goldblanket.

      Usuń
    2. WAIT, TO TY, MARYBA XDDD.
      LUV UUUUU ♥

      Usuń